Cum lucreaza InvOn

Fluxul de lucru

InvOn foloseste un flux de lucru simplu si prietenos. Acesta contine 3 pasi extrem de simpli si usor de realizat de orice utilizator, indiferent de calificarea lui.

Un demo puteti vedea si in filmul alaturat.

Pas 1: Facturile

Punem toate facturile pe care vrem sa le procesam intr-un folder. Le aducem din cloud, din email sau daca sunt pe hartie le scanam direct in acest folder.

Pas 2: Initierea procesarii

Selectam butonul OpenAllInvoices si selectam folderul in care am pus facturile.

Facturile se proceseaza automat si se afiseaza rezultatele (Pentru unele facturi este necesara creearea unui sablon. Aceasta se realizeaza simplu, cu Drag&Drop. Sablonul se face o singura data pentru fiecare furnizor. Vezi si filmul alaturat.)

Introducem eventualele corecturi, daca este cazul.

Pas 3: Exportul datelor

Selectam butonul SendToERP pentru a exporta facturile procesate catre ERP sau programul de contabilitate.