InvOn Procesarea Automata a Facturilor
Pe masura ce numarul de facturi creste si ele sunt disponibile in diverse formate (hartie, PDF, JPG, PNG, TIF, etc.), introducerea manuala a datelor devine ineficienta, creste probabilitatea de eroare si pierdere a documentelor.
Avantajul folosirii unui robot informatic pentru procesarea automata a facturilor rezulta din orice analiza sau experienta a companiilor care au implementat un astfel de sistem. Reduceti timpul alocat introducerii datelor cu 80-90% si cresteti corectitudinea datelor cu peste 30%.
Reduceri majore de timp si costuri, viteza mare de procesare, accesul la documente in orice punct al fluxului si de catre orice persoana autorizata, integrare imediata cu ERP, DMS, ECM, etc creaza fluxuri de lucru extrem de eficiente, care pun la dispozitia companiilor informatii esentiale si bine structurate.
Studiu de caz: Companie de audit si contabilitate
Reduceri cost:
- 240.000 €/an
- Tipul documentelor: Facturi
- Volum documente: 65.000 documente/luna